FANDOM

Bobbi morse
Barbara Morseová
Přezdívka
  • Bobbi Morseová
  • Bob
Druh

člověk

Pohlaví

žena

Národnost

americká

Titul

agentka S.H.I.E.L.D.u

Členství
Ztvárněn(a)

Adrianne Palicki

Status

naživu

[+/-] [zdroj]
"Nemůžeme předstírat, že všechno je stejné jako bylo včera. Chci říct, rozhlédněte se kolem. Polovina našich přátel je buď mrtvá nebo zradila. Teď není správný čas potopit se i s lodí. Musíme něco udělat. Musíme to zastavit."
―Bobbi Morseová
Barbara "Bobbi" Morseová je jedna z nejschopnějších agentek S.H.I.E.L.D.u a i přes těžké ztráty během jeho pádu, mu zůstala věrná. Pokračovala ve službě pod vedením Roberta Gonzalese, který jí poslal infiltrovat další frakci, vedenou Philem Coulsonem. Pod Coulsonem nějaký čas ztrávila v utajení jako agentka Hydry. Potom ale zůstala věrná Gonzalesovi a to i v momentě, kdy proti sobě oba S.H.I.E.L.D.y bojovaly. Nakonec obě frakce dokázaly spolupracovat a ona dále sloužila pod Coulsonem jako ředitelem. Když se objevilo nové nebezpečí v podobě Inhumas, tak byla unesena a mučena zrádnými agenty Karou Palamasovou a Grantem Wardem. Ze zajetí jí zachránil její ex-manžel Lance Hunter. Díky svým zraněním provizorně pracovala v laboratořích S.H.I.E.L.D.u, dokud se neuzdravila a nevrátila do terénu.

Vztahy Editovat

Spojenci Editovat

Nepřátelé Editovat

Výskyt Editovat

Filmy
Seriály

Filmy

Žádné filmy

Zdroje Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki