FANDOM

Fitz Promotional
Leopold Fitz
Přezdívka

Leo Fitz
FitzSimmonsová (s Jemmou Simmonsovou)

Druh

člověk

Pohlaví

muž

Národnost

skotská

Datum narození

19. srpna 1987

Identifikační číslo

A 0947329

Titul
  • agent S.H.I.E.L.D.u
  • vědec
  • inženýr
Členství
Ztvárněn(a)

Iain De Caestecker

Status

naživu

[+/-] [zdroj]

Leopold "Leo" Fitz je agent S.H.I.E.L.D.u a vědec pocházející ze Skotska. Spolu se svou nejlepší přítelkyní Jemmou Simmonsovou byl zrekrutován do Coulsonova týmu.

Během občanské války uvnitř S.H.I.E.L.D.u začal žárlit na přátelství Jemmy a agenta Antoina Tripletta. Byl jedním z agentů, jenž se podíleli na zatčení Johna Garretta a zbylých členech projektu Stonožka. Byl šokován, když zjistil, že Grant Ward, člen jejich týmu, je členem HYDRY a odmítal tomu uvěřit, což vedlo k několika hádkám s Jemmou. Fitz a Simmonsová byli chyceni HYDROU a znovu se s Wardem setkali.

Když Ward dostal příkaz je zabít, oba dva jej prosili, aby s nimi měl slitování, a tak je shodil do moře uvnitř lékařské buňky. Přestože přežili pád, zůstali uvěznění na dně oceánu. Leo vymyslel plán, který by jim poskytl alespoň trochu kyslíku na cestu k hladině, byl tam však dostatek kyslíku jen pro jednoho, takže se rozhodl dát všechen Jemmě. Chtěl jí říct o svých citech k ní, ale nedokázal to vyslovit. Jemma ho vytáhla na hladinu, odkud je poté zachránil Nick Fury, Fitzův mozek však byl trvale poničen kvůli nedostatku kyslíku.

ŽivotopisEditovat

Brzký životEditovat

Leopold Fitz se narodil ve středu 9. srpna 1987 ve Skotsku. V roce 2004 začal navštěvovat Vědeckou a technologickou akademii S.H.I.E.L.D.u, kde se setkal se stejně inteligentní biochemičkou Jemmou Simmonsovou. Dvojice se rychle spřátelila stali se z nich nejlepší přátelé na dlouhou dobu.

JemmaandLeo

Leo Fitz a Jemma Simmonsová

Fitz a Simmonsová absolvovali Akademii o tři roky dříve než většina studentů. Leo byl rád, že bude moct strávit všechen čas v laboratoři, Jemma ho však přesvědčila, aby stali členy týmu v terénu.

První mise s Coulsonovým týmemEditovat

Fitz a Simmonsová byli zrekrutováni agentem Philem Coulsonem jako vědeští členové jeho nově sestaveného týmu. Jelikož jejich základna byla v Busu, dvojice narhla několik komponentů a vybavení, které by jim pomohlo v těžkých situacích ve vzduchu.

Jejich první povolání do akce byl případ Mika Petersona, muže, který byl v nebezpečí kvůli séru Extreis, jenž měl ve své krvi. Peterson byl zachráněn díky Fitzově vynálezu, kterému říkal Spánkomet - s čímž Jemma zásadně nesouhlasila. Tato zbraň místo kulek střílela upravené náboje, které pouze omračovali, v případě Petersona vyrušovaly účinky Extremisu.

Fitzovo první střetnutí s nebezpečím bylo v Peru, kde tým řešil případ s nahlášenou 0-8-4. Po setkání s Peruánskými rebely a situací, kdy převzali Bus, bylo pro Fitze těžké se koncentrovat a na něco přijít, nakonec však spolu se zbytkem týmu našel způsob, jak znovu převzít letadlo.

VztahyEditovat

RodinaEditovat

  • Matka

SpojenciEditovat

  • S.H.I.E.L.D. - spojenci
  • Akela Amadorová - nepřítel během doby, kdy byla ovládána HYDROU, nyní spojenec
  • Mike Peterson - nepřítel během doby, kdy byla ovládána HYDROU, nyní spojenec
  • Sif

NepřáteléEditovat

  • Grant Ward - původně přítel a kolega
  • Raina
  • HYDRA
    • Jasper Sitwell † - původně nadřízený u S.H.I.E.L.D.u
    • Projekt Stonožka
      • John Garrett † - původně nadřízený u S.H..E.L.D.u
      • Ian Quinn
  • Camilla Reyesová - spojenec obrácený v nepřítele
  • Lorelei - nepřítel

VýskytEditovat

Filmy
Seriály

Filmy

Žádné filmy

ZdrojeEditovat

Uzjegzrfgvwzer
Galerie Czech Marvel Cinematic Universe pro Leo Fitz

V síti Wikia

Náhodná Wiki