FANDOM

Thortextless.jpg
Thor Odinson
Přezdívka
  • Bůh hromu
  • Asgardský princ
  • Syn Odinův
  • Odinson
  • Velkej chlap s kladivem
  • Donald Blake
  • Donny
Druh

asgarďan

Pohlaví

muž

Národnost

asgardská

Titul

Asgardský princ

Členství
Ztvárněn(a)
Status

naživu

[+/-] [zdroj]

Thor Odinson je Asgardský princ a bývalý člen Avengers. Když jeho nezodpovědné chování ohrožovalo jeho vlast, byl zbaven své moci a jeho otec Odin ho vyhnal na Zem. Zatímco byl v exilu na Zemi, se Thor naučil pokoru, zamiloval se do Jane Fosterové a pomohl zachránit své nové přátele před ničivou hrozbou seslanou jeho žárlivým adaptivním bratrem Lokim. Během toho všeho se Thor vykoupil v očích svého otce a získal zpět své síly.

Poté co byl přivítán zpět na Asgardu jako hrdina, navštívil Thor Zemi znovu a z důvodu, že jeho bratr Loki začal s pokusem ovládnou Zemi. Připojil se k Avengers a bojoval s nimi proti armádě Chitauri během bitvy o New York. Po návratu na Asgard pomohl asgardské armádě obnovit mír v Devíti světech. Bojoval proti temným elfům během druhého konfliktu s nima, zabíjí jejich vůdce Malekitha a ukončuje hrozbu. Během těchto událostí se opět shledal s Jane Fosterovou, která se stala hostitelkou pro Aether a stala se tak cílem temných elfů. Nakonec byl Aether z jejiho těla odstraněn a temní elfové poraženi. Thor se poté vzdal svého nároku na trůn, odešel z Asgardu na Zemi, aby mohl být s Jane.

Během svého pobytu na Zemi, Thor pomohl Avengers ještě jednou a to v boji proti Hydře. Po porážce Hydry následoval ještě boj proti Ultronovi, záškodnickém vynálezu Tonyho Starka. Po porážce Ultrona se Thor vrací na Asgard, aby zjistil více o vizí, které u něj vyvolala Scarlet Witch a které mu ukázaly Kameny nekonečna.

Vztahy Editovat

Rodina Editovat

Přátelé a spojenci Editovat

Nepřátelé Editovat

Výskyt Editovat

Filmy
Seriály

Seriály

Zdroje Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki